Parlem: L’operadora de telefonia que s’uneix a CatConsum

Redacció CatconsumNoves marques1 Comentari

l'operadora de telefonia-parlem-catconsum

Parlem parla clar i català tan català que ara, l’operadora de telefonia catalana, forma part de la nostra plataforma de projecció de l’empresari català, sumant-se a l’esforç d’unir a les empreses amb seu social a Catalunya i promocionar el consum de proximitat i responsable.

Parlem és l’operadora de telefonia catalana i es caracteritza per oferir un servei transparent.

No amaguen condicions estranyes i contribueixen al desenvolupament econòmic i social del país.

Coneix com ho fan y suma’t al canvi de telefonia de proximitat.

A més de ser una empresa amb seu social a Catalunya, Parlem assegura que “ser una empresa catalana no és NOMÉS Tenir su su central a Catalunya, va Força més enllà d’això”.

“Una empresa catalana és la que s’adequa a els seus productes i serveis a la Realitat del país i, a més a més, ho fa en lògica catalana “, afegeix.

Junts per la innovació

Parlem es una empresa de telefonia catalana que innova.

Per ells, “la innovació és el mecanisme principal en la construcció d’una proposta de valor” i a Catalunya sempre hi haurà lloc per al desenvolupament i la innovació.

Parlem busca les necessitats de cada client i sempre està treballant per millorar i satisfer als que necessiten dels seus serveis.

Els esforços han resultats evidents: Parlem s’uneix a la nostra iniciativa perquè tenen una mentalitat contributiva.

L’operadora de telefonia catalana està totalment a favor del desenvolupament d’eines innovadores i d’origen català.

Així com aquesta empresa de telefonia catalana s’ha unit a nosaltres, seguim buscant empreses compromeses amb el servei i amb el consum responsable i sostenible.

No et perdis les opcions que té Parlem segons les teves necessitats!

One Comment on “Parlem: L’operadora de telefonia que s’uneix a CatConsum”

  1. “Parlem busca les necessitats de cada client i sempre està treballant per millorar i satisfer als que necessiten dels seus serveis.” NO ÉS CERT!

    Fa 15 dies que estic trucant per poder parlar amb algun responsable perquè no estic d’acord en una facturació i encara no ho he pogut fer. Les persones que agafen el telèfon prenen nota i ho passen a algun departament i diuen que es posaran en contacte amb mi. Una vergonya que juguin amb el tema català per a aprofitar-se i captar clients per acabar comportar-se igual que la resta d’operadores!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *