Fent País, capses d’esperiències de proximitat

Miquel GrauCultura i oci, ReportatgeFeu un comentari

Descobrim molt més de Fent País, l’empresa de capses d’experiències catalanes.

-Com va sorgir la idea de fer capses d’experiències de proximitat?

Vam detectar un buit en el mercat, no només per la falta d’una capsa regala etiquetada en català sinó per la selecció d’experiències. Nosaltres oferim propostes de petit format i amb un valor afegit a darrere fent una selecció molt acurada.

-Quins criteris seguiu per incloure les experiències al vostre catàleg?

Només col·laborem amb pimes, tot i que seria més encertat parlar de micropimes ja que normalment darrere les experiències hi ha una empresa familiar arrelada el territori. Apostem per cases rurals i petits hotels que normalment disposen màxim de 20 habitacions, en el cas dels restaurants la majoria d’establiments acrediten tenir segell “slowfood km0” i “cuina catalana” per assegurar-nos que aposten per producte local. A més del nostre primer filtre, els col·laboradors signen la “Declaració certificada de compromís” en què es comprometen a desenvolupar un procés de millora continua en els vectors econòmic, social i ambiental.

-Sabem que cada vegada es poden trobar les vostres capses a més lloc però la venda on-line també és important?

Ara ja disposem de més de 500 punts de venda repartits pel territori però com bé dius el nostre portal www.fentpais.cat està agafant força, sobretot pel nostre marketplace d’experiències en el qual ja és possible triar i regalar una proposta a la carta fora de la capsa regal. El client rep al moment de la compra un correu de confirmació junt amb un xec regal en pdf a punt per imprimir i si ho prefereix també podem imprimir un xec regal personalitzat i enviar-li a casa dins d’una capseta.

-Quins objectius de futur teniu?

Pel que a producte seguir radiografiant cada pam del territori per convertir-nos en els referents del sector però sempre pensant en oferir qualitat, més que quantitat. Respecte objectius de venda, seguir creixent al món online i posar-nos al mateix nivell de vendes que el canal offline.

DESCOBREIX-NE MÉS A https://catconsum.cat/sectors/cultura-i-oci/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *